IPFW nebo IPF

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Tue Feb 11 07:12:24 CET 2003

Ahoj,

> potrebuji si na pocitace nakonfigurovat firewall tak aby vse fungovalo
> tak jak ma (momentalne mam natvrdo zakazane vsechny servery), ale nevim
> jestli mam pouzivat ipfw nebo ipf.

podivej se do archivu teto konference. Debata na toto tema zde jiz
bezela a byly zde i odkazy na ruzna srovnani.

> Byl bych rad abyste ti kteri s obema maji nejake zkusenosti napsali jake
> vidi vyhody toho ci toho firewallu.

Ja mam radeji IPFW. Je to subjektivni nazor, protoze temer vse co
potrebujeme IPFW umi.
IPF taky jedno udrzuji a abych pravdu rekl, uz se tesim az nebudu muset.

Ovsem pro potreby serveru/routeru s NATem mi pripada kombinace IPF/IPNAT
a IPFW velmi zajimava.

	Ivosh

Open-Source software isn't a matter of life or death...
...It's much more important than that!