OpenOffice.org na FreeBSD?

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Sun Feb 9 19:25:03 CET 2003

Zatim anglicka varze, lokalizacni soubory jeste nemam
ale kdo chce tu anglickou tak muze tahat :)
jeste jsem k tomu buildnul javu, baliky jsou kompilovane nasledovne

/usr/ports/editors/openoffice:
    make -DWITH_BSD_JDK USE_LANG=cs_CZ.ISO8859-2
WITH_TTF_BYTECODE_ENABLED=YES

/usr/ports/java/jdk13:
  make -DNATIVE_BOOTSTRAP

http://bsd.mikulas.com/OpenOffice-cz/openoffice-1.0.2.tgz
http://bsd.mikulas.com/OpenOffice-cz/jdk-1.3.1p7_2.tgz

pokud byste nekdo chtel jeste nejake dalsi baliky s jinyma options tak
napiste :).

Mik.