problem xircom ve fbsd5

P Sedo pese27 at mysun.com
Sat Feb 8 14:01:03 CET 2003

ano, mam sice 4.7 a pisem i to tiez. Je to presne tak, zjavne mate( ja
to tak mam) zakomplikovane v jadre a potom si to cez pccard nahrava este
raz.
problem je vsak v tom, ze ked som to ponechal len na pccard, tak sa ten
modul naviazal vzdy na druhykrat. teda, musel som zasunutu kartu vybrat
a zas vlozit ...

PeSe