Stroj v "mail-send-only" konfiguraci.

Josef Hrabec hrabec at jtp.cz
Fri Feb 7 19:04:56 CET 2003

mozna jsem ten problem presne nepochopil, ale zcela lze sendmail zastavit
pomoci
sendmail_enable="NONE"
a pri
sendmail_enable="NO"
sendmail dorucuje postu ze stroje, napr. reporty pro roota
a teprve pri
sendmail_enable="YES"
posloucha na portu 25
(FreeBSD 4.7, 4.6.2 - jestli se tyka i starsich verzi ted nevim)

Pepa