konf. kernelu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 4 11:15:41 CET 2003

Zbyněk Burget wrote:
> Prolizal jsem si vcera konfigurak kernelu a mam tam jednu nejasnost (teda -
> tech nejasnosti by bylo vic, ale to mne zatim nejak nepali): k cemu jsou
> dobre optiony P1003_1B   a  _KPOSIX_PRIORITY_SHEDULING ?
> Muzu je vyhodit nebo jsou potreba k spolehlive funkcnosti systemu? Nejak
> jsem pochopil (snad spravne) ze je jedna o nejakou kompatibilitu s posixem,

	Kdyz tam je tenhle druhy option je, tak jadro obsahuje posix
kompatibilni scheduler a s nim souvisejici syscally.

	AFAIK, neni zadna tragicka ztrata pokud tam nic takoveho neni -
samozrejme, nefunguji programy, ktere nastavuji priority procesum.

	Prvni option ovlada pritomnost podpory pro (jak jinak) Posix 1003/1B
funkce  (verze 1993/09). Dopad tohoto optionu je prilis rozsahly na to,
abych to tady popsal.

	V obou pripade plati, ze option neni nutny pro funkcnost systemu tak,
jak je v instalaci obsazen, system bude fungovat i bez nej, muze to ale
mit vliv na moznost kompilace third-party programu a dokonce i portu.

	Co se tyce toho, zda ponechat nebo neponechat, da se i v tomto pripade
pouzit obecna poucka - pokud vis co delas, pak defaultni hodnoty klidne
zmen. Pokud mas pochybnosti nebo to nevis, radeji to nech tak jak to je
defaultne ...