pouzivate ceske mirrory?

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Jan 29 18:53:44 CET 2003

Pav Lucistnik wrote (2003/01/29):
> Ty pres CVSup .. no ale zda se to byt trochu naladove podle pocasi, ted

Mirrory by mely byt rozjete maximalne plus minus jedna hodina.

> treba sem updatnul MySQL 3.23.55 ktere probehlo cvs-all@ teprve pred
> chvilkou. Asi ste meli minuly tyden spatny tyden.

U CVSup jsem si zadnych vypadku nevsiml - CVSup se s tim kupodivu
vyrovnaval dost dobre. Updaty se provadeji kazdou hodinu a nikdo
to casteji nedela (nebo by aspon nemel). V pripade pochybnosti
o cerstvosti dat v CVSupu doporucuji se podivat do
ftp://ftp.FreeBSD.cz/pub/logs/cvsup/, kde je videt poslednich 8 logu
z aktualizaci. Soubor cvsup.check navic obsahuje timestamp posledniho
uspesneho update. Neni tedy ani potreba se divat dovnitr logu, staci
jen zkontrolovat cas modifikace cvsup.check a hned je videt, kdy
naposledy probehla uspesna aktualizace.