pouzivate ceske mirrory?

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Wed Jan 29 16:01:51 CET 2003

Zbynek Burget wrote (2003/01/29):
> Prisel jsem na to, ze nektera data portu jsou na ftp starsi nez ty, ktere
> mam aktualizovane pres CTM. A to i nekolik dni.

Data portu odkud presne? Tech mist je vic. Pokud slo o ftp.cz.FreeBSD.org,
tak ted byly nejake problemy s konektivitou, a nedarilo se mi FTP strom
zasynchronizovat (slo to sledovat
v ftp://ftp.cz.FreeBSD.org/pub/logs/mirror/mirror-a.log*...).

> Vzdycky se to chovalo tak, ze se nejaka nova vec nejdriv objevila na .org a
> s nejakym zpozdenim na .cz (aci celkem logicky),

Az tak moc ne. Kdyz je konektivita v poradku, ftp.cz.FreeBSD.org byva nekdy
i prvni verejny public mirror, ktery ma data na sobe ;-) ftp.FreeBSD.org
neni nicim vic nez ftp.cz.FreeBSD.org.

> Existuje nejaky zaruceny server, na kterem jsou aktualni data (byt by byl
> pomaly nebo hure dostupny)?

Pouze neverejne ftp-master.FreeBSD.org a cvsup-master.FreeBSD.org.