pouzivate ceske mirrory?

Zbynek Burget zburget at miastudio.cz
Wed Jan 29 14:46:30 CET 2003

Taky se pridam s jednim dotazem:
Ja se snazim tahat data (ctm, distfiles apod.) bud z ftp.freebsd.cz nebo
ftp.freebsd.org
Prisel jsem na to, ze nektera data portu jsou na ftp starsi nez ty, ktere
mam aktualizovane pres CTM. A to i nekolik dni.
Vzdycky se to chovalo tak, ze se nejaka nova vec nejdriv objevila na .org a
s nejakym zpozdenim na .cz (aci celkem logicky), ale dnes byla na .cz nejaka
aktualizace portu, ktera na .org jeste neni. Je to mozne? A navic na .org se
nemuzu dostat do /pub/FreeBSD/ports/ports
Pouzivam nejake nevhodne servery? Zkousel jsem dnes i zminovany
ftp2.de.freebsd.org, ale tam se yase nemuyu dostat do
/pub/FreeBSD/distfiles. Nicmene je pravda, ze kolekce portu tam byla
aktualni.

Existuje nejaky zaruceny server, na kterem jsou aktualni data (byt by byl
pomaly nebo hure dostupny)?

Zbynek