distfiles

Petr Rehor petr.rehor at i.cz
Wed Jan 29 10:33:35 CET 2003

/usr/ports/Mk/bsd.port.mk je solidni zdroj informaci k
tomuto tematu. Zkuste:

	grep '^[a-z].*-list:' /usr/ports/Mk/bsd.port.mk

a dostanete seznam cilu, ktere muzete pouzit nad kazdym
portem k vypsani seznamu uzitecnych veci. ve vasem
pripade to bude:

	cd /usr/ports/<your>/<port>
	make fetch-list
	make fetch-recursive-list

coz vam vyjede seznam baliku, ktere musite stahnout
(tech ktere nemate, pokud je uz mate tak se neobjevi)
pro dany port nebo pro vsechny porty, ktere budete
potrebovat. URL pro stahovani jsou podle vasi
konfigurace v /etc/make.conf (viz diskuze o vyuzivani
miroru v teto konferenci).

Seznam portu, ktere budete potrebovat k prekladu,
instalaci a zabaleni portu se zjisti takhle:

	make all-depends-list
	make build-depends-list
	make run-depends-list
	make package-depends-list

Hodne stesti

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz