pouzivate ceske mirrory?

Jozef Drahovsky jd-freebsdcz at dra.sk
Tue Jan 28 15:14:06 CET 2003

Nuz, mam vlastny mirror na ftp://FreeBSD.dra.sk
 ked vyslo 5.0R som sa rozhodol ztiahnut to z ceskeho servera
za chvilu to bolo u mna, lenze nebol tam kern.flp atd
tak som si to dal stiahnut z originalu ftp.freebsd.org
a ftpmirror mi vymazal aj to co som tam mal natahane.:(
Po tejto skusenosti som releases aj ports pre i386 natahal z rakuska,
je to blizko a doteraz sa mi zdalo ze je to kompletne.

Jozef