Mozilla a Macromedia Flash v FreeBSD 5.0

Marek Sulovsky skeeve at popelka.ms.mff.cuni.cz
Tue Jan 28 14:31:57 CET 2003

> Ahojte,
> mam nainstalovanu 5.0 a Mozillu
> lenze mi nebezia stranky kotre maju v sebe flash.
> Skoncil som na webe macromedie a tam je podpora akurat
> pre niektore derivaty linuxu.
> Ma to niekto rozbehane pod FreeBSD? Respektive ako na to?

Me se take nepodarilo rozbehat mozillu s flashem "primo pod FreeBSD",
ale pod emulaci linuxu se da rozjet linuxi mozilla i s pluginama - staci
nainstalovat linux-mozilla-prislusnaverze, nejaky linux_base a rozchodit
emulaci linuxu v (nevim jak je to v 5.0 - vim ze driv se muselo do
kernelu davat neco jako option COMPAT_LINUX ale myslim ze ted v me 4.8
jsem tam nic takoveho nepridaval).

Marek