OpenOffice.org na FreeBSD? (fwd)

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Fri Jan 17 23:45:38 CET 2003

Jiri Mikulas wrote (2003/01/17):
> build na 4.7-stable nekdy z vanoc
> http://bsd.mikulas.com/OpenOffice-cz/
> build je zatim anglicky, nevim jak se budou shodovat ty ceske preklady,
> jeste sem ot nezkousel, ale v podstate jde jen o prekopirovani
> patricnych souboru do psravneho adresare, kdyztak neco napisu :).

To by bylo fajn, protoze ja jsem ten build ze zajmu zkusil a je v tom
skriptu asi hodne moc predpokladu, jako napr. musim mit *.gz a ne *.bz2
(nebo opravit build), implicitne je baze v domacim adresari, coz mit
nemuzu (a opet musim opravit build), a pak zase vyjela nejaka chyba,
ale tu jsem uz nemel moc cas a naladu studovat...