porty II

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Tue Jan 14 11:34:30 CET 2003

Ty ctyri baliky prave nainstalovane vubec nejsou. tkdesk byl jenom jako
priklad - chova se mi to tak i u jinych portu. Je pravda, ze tam ty baliky
byly a byly odinstalovane. Je taky pravda, ze jsem se nedival, jestli po
nich ve /var/db/pkg/ nahodou neco nezbylo. Byly odinstalovane pomoci
pkg_deinstall. pkgdb -F projde, jako ze je databaze v poradku...
Takove veci, jako Ctrl+C samozrejme pri instalaci nedelam. Vzdyt to jde
vzdycky zase odinstalovat :-)

Zbynek