nautilus

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Mon Jan 13 08:40:29 CET 2003

Zkousel jsem nainstalovat nautilus.

Ovsem hned na zacatku se objevi:

Nautilus can't be used now, due to an unexpected error from OAF when
attempting to locale the factory. Killing oafd and restarting Nautilus may
help fix the problem.

pokud mam nastaveny LANG, tak se na konzole objevi jeste hlaska:

Gnome VFS-WARNING **: Unable to convert MIME from UTF-8 to the current
locale cs_CZ.ISO8859-2. MIME info will probably display wrong

...coz jsem pochopil tak, ze to nebude fungovat asi dobre cesky (viz treba
ta glaska o chybe), coz by mi ani tak nevadilo. Vyse popsana chyba je
nezavisla na nastaveni LANG.

Instalaci jsem udelal z CD (verze nautila je stejna, jako na i-netu v
portech) a snazim se ho momentalne spustit pod fvwm (to by snad mohlo byt
jedno). Zavislosti jsou (snad) nainstalovane vsechny. ...jo a doporuceny
killall oafd problem samozrejme neresi...

Mate s tim nekdo zkusenosti?

Zbynek