Mysql

Liquid liquid at liquid.cz
Sat Jan 11 14:36:38 CET 2003

> ze ricina

> A bezelo ti po upgradu mysqld? Zastavil jsi rucne stary a
> spustil novy? To se samo neudela.

Ano, provedl jsem stopnuti Mysql a jeho opetovne spusteni. Ano, potom to
bezelo MySQL, ale muj projekt v JAVA bezici pod Tomcatem se na to nemohl
pripojit. Cm to?

> neprovadel script
> databaze tak
>
> make SKIP_INSTALL_DB=yes install clean

Diky, a pokud chci aby DB mělo jiny adresar mělo by to vypadat takto?

make SKIP_INSTALL_DB=yes DB_DIR=/usr/mysql install clean

Ještě jeden dotaz. Musim před timto prikazem stopnout MySQL?

> upgrejdovat
>
> Urcite. 3.23.54 opravuje velmi osklivou bezpecnostni chybu,
> zneuzitelnout i vzdalene.

Vzdalene? Port 3306 nemam otevren do internetu. I tak je to zneuzitelne?
Bojim se, ze po upgrejdu se mi zase dulezity projekt v JAVA nenapoji na
MySQL.

4) Kde sehnat starou verzi PORTu MySQL?

Diky. Liquid