Mysql

Liquid liquid at liquid.cz
Sat Jan 11 12:15:48 CET 2003

Zdravim.

Jednou jsem již narazil kdyžjsem upgrejdoval MySQL server z verze
3.23.50 na 3.23.5(3)(4). Nevim co se presne stalo, a mozna ze ricina
byla taky zaroven v havarii disku, ale když jsem to nainstaloval z
PORTS, tak se mi potom JAVA (Jakarta Tomcat - Webserver) nechtela zaboha
pripojit na MySQL.
Otazky:

1) Netusite cim to mohlo byt zpusobene?
2) Jaky prikaz se musí spustit aby se po instalace neprovadel script na
vytvoreni databaze MySQL a nechal instalator stavajici databaze tak jak
jsou?
3) Ted mi vsechno jede na 3.23.49, myslite ze je potreba upgrejdovat na
3.23.54?
4) V pripade opetneho nezdaru, jak dostanu na server tuto predeslou
verzi PORTu pro MySQL server 3.23.49 ?

Dekuji mnohokrat za pomoc.

Liquid