porty II

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Jan 10 09:16:08 CET 2003

On pá, 2003-01-10 at 07:59, Zbyněk Burget wrote:

> Vcera vecer jsem si hral s tema portama a jeste bych se chtel na neco
> zeptat.
>
> Pouzivam radsi balicky. Delam chybu? Je lepsi si stahnout zdrojaky a
> prelozit si to u sebe?

Pokud vas netrapi vypocetni cas, nebo pokud neudrzujete velky pocet
pocitacu, tak klidne prekladejte ze zdrojaku:

- porty jsou aktualnejsi nez hotove baliky
- mate moznost ovlivnovat, co se kompiluje - zapnout/vypnout nejake
  volitelne vlastnosti portu
- mate moznost zapnout si vyssi optimalizace (-O2 v make.conf)
- sledovat configure skript je zabavne :)

> [...]
> bych dal -f). Vypsal pozadovane porty, rekl, ze chybi, ale ze instaluje i
> tak. Maximalne, pokud uz nektery z pozadovanych poru byl nainstalovany, tak
> jenom napsal, ze nepotrebuje upgadovat (nenarazil jsem pri pokusech na neco,
> co by upgadovat potrebovalo). Pri pouzivani pkg_add me to dal nepustilo,
> pokud jsem nejdriv nenainstaloval vsechno, co je potreba. U portupgrade me
> to chovani prekvapilo a byl jsem presvedceny, ze jen delam neco spatne. Ale
> at jsem prolizal man jak chtel, tak jsem nenasel nic, co by mi mohlo pomoct

Me se to snazi instalovat zavislosti. Jakou verzi portupgrade mate?

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
An arrow (+0,+0) {@f0} finds a mark. It dies.