uh oh

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 8 18:22:17 CET 2003

Cejka Rudolf wrote:

> Jenze nova PR tolik lidi nesleduje (bud vubec, nebo jen obcas a bezne
> svoji oblast prehlednou - je nutne si uvedomit, ze je to pro kazdeho
> dalsi mailing list navic a ne kazdy tim ztraci svuj cas, protoze vetsina
> PR se ho stejne netyka). Nekdo nekumu priradi PR jen obcas.

	No, melo by byt kazdopadne jasne, jestli se na takovehle veci PR
pouzivat maji nebo ne. Aby se pak nestavalo to, co je ted pomerne bezne
- na dopis do konference nekdo odpovi, ze je treba poslat PR, zatimco
pri diskusich nad PR, pokud k nim vubec dojde, se dozvis, ze je lepsi to
probirat v konferencich - a pak si vyber.

> Reakce na reportovane PR dale hodne zavisi na subsystemu, o jaky se jedna.
> Kdyz na nem nekdo aktivne pracuje, pak to problem nebyva. Horsi je, kdyz
> nekdo posle PR a nikdo se danou problematikou prave nezabyva - to pak
> opravdu problem byva.

	Nepovazuji za velky problem, pokud nikdo nereaguje na zadosti o
vylepseni ci jine podobne "cicoviny" (jako je treba nedavny patch aby
mixer umel nastavovat hlasitost relativne k aktualni hlasitosti) - vadi
ale, kdyz nevyresene zustavaji BUGy, ktere zpusobuji v nejake oblasti
nefunkcnost nebo vazne komplikace. Jako je treba chyba ve zpracovani
VLAN paketu ze sitovych karet s hardwarovou podporou pro VLANy - to je
pomerne vazna chyba s ne uplne malym dopadem - a pritom to spravi oprava
jednoho radku - na kterou ale nikdo nema cas.

> Nekdo ma zrovna hodne casu, tak posila PR. Kdyz se osvedci, nabidnou mu,
> aby se stal vyvojarem, aby minimalne sva PR zpracoval sam. Pak ale zacne
> mit jine povinnosti, na svou relativne zodpovednou roli vuci svemu okoli
> zapomene nebo nebude uz mit cas, prestane delat zmeny a reagovat
> dostatecne rychle na maily a problem je na svete. Pripada mi ale skoda
> z toho obvinovat system.

	Jsem dalek z toho nekoho nebo neco obvinovat. A ani netvrdim, ze znam
lepsi reseni. Jen konstatuji, ze soucasny system povazuji za spatne funkcni.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz