uh oh

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 8 04:46:07 CET 2003

Pav Lucistnik wrote, On 01/08/03 02:08:
> Asi vzdam svou drobnou snahu prispivat k vylepseni portu. Je mi jasny,
> ze nemuzu cekat, ze moje PRs budou commitnuty pres noc, ale kdyz se
> nekterym "commiters" ani neda poslat posta:
>
> <alane at geeksrus.net>: host ns.geeksrus.net[64.8.210.226] said: 553 5.3.0
>     <pav at oook.cz>... 550Country code blocked due to SPAM.
>
> Trosicku frustrujici, ze ten clovek blokuje cely stat. Mhh...

K tomu lze poznamenat tri tyto, ne zcela souvisejici, poznamky:
1.	I ja jsem pomerne nespokojen s velmi spatnou reakci na reportovane
problemy (zadosti o vylepseni uz ani neposilam)
2.	Pro takovehle veci jsou urceny PR - takze komunikovat primo s nejakym
commiterem by nemelo byt v beznem pripade nutne
3.	To, ze chybove hlaseni rika neco o blokovani cele zeme jeste ne nutne
znamena, ze to tak doopravdy je.

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz