X Winodow

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Mon Jan 6 11:38:05 CET 2003

> 	Potřeboval bych poradit s následujícím problémem:  Mam notebook
> TravelMate 225XV na něm FreeBSD 4.6.2. Při instalaci vše proběhne v
> pořádku až na konfiguraci X. Po volbě konfigurace v grafickém prostředí
> ani neproblikne obrazovka a rovnou se vypíše dialog, že konfigurace
> selhala a jestli to nechci zkusit znovu. Mam podezření, že je to kvůli
> nerozpoznané graf. kartě, ale snad by se měly použít ovladače generic,
> ne??  Děkuji za jakoukoli odpověď.          Martin Nuc

Jestli se nepletu, tyto notebooky maji chipset Intel 830. Tato graficka
karta neni v soucasnosti v XFree86 podporovana. Podobny cip je i810, ale
neni to uplne ono. Musi se delat patche, ... Pry v unoru ma byt k
dispozici Xserver pro i830.

Kdyz jsem rozchazel X-y (xf86config) na tomto notebooku, musel jsem
sahnout po standardnim SVGA ovladaci. Mozna bych byl schopen v
historicky kratke dobe ziskat XF86Config, ktery jsem vytvoril.

	Ivosh

Open-Source software isn't a matter of life or death...
...It's much more important than that!