SB Live 5.1

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Sat Jan 4 05:17:38 CET 2003

Cau.
no neni to asi uplne to co bysme chteli:)
ale lze sprovoznit vystup na zadni repraky
nasel sem nekdy pred 1/2 rokem tenhle patch
predelal sem ho do unified a hodil k sobe :) (kdo to ma porad v tech
konferach hledat:))
mam SB live 1024 a bezi mi to
pcm0: <Creative EMU10K1> at io 0xa400 irq 5 (4p/2r/0v channels duplex)
zadni repro sou pak pristupny pres pcm2

http://bsd.mikulas.com/emu10k1.diff

jeste si ted uvedomuju ze dalsi kanaly sem si udelal pomoci instalace
OSS (vytvorilo mi to ty device)
(pri instalaci se nesnese s jinym modulem pro zvukovku,
takze pokud mas zakompilovany PCM doporucuju rebuildnout kernel bez PCM
a pro priste to tahat pres .ko modul)

http://www.opensound.com/freebsd.html
jinak OSS bezelo celkem v pohode, tekze jestli mas par penez nazbyt tak
by se to dalo pouzit :).

Mik.