Manual odemne pro novacky Zaverem uvaha

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Fri Jan 3 22:51:08 CET 2003

Zaverem:
Ano mate pravdu. A chapu to to nebyla chyba ,ale jen monolog :] Duvody
znam sam sem rad ,kdyz stihnu precist mail. Ale tyto zkaldy sou potrebne
treba pro lidi od Czfree.net tam sem takhle pomahal jim neco posilat a
jsou nadseny. Staci jim to na to co to potrebujou nebudou v tom makat
daj to na pudu a konec. Tzn. neomezi ani trh ani se nestanou zakazniky
jen prejdou treba na RH ,ktery ma i cz dokumentaci. Snazim se to otevrit
pro tyto lidi. Duvod ? Jen jelikoz je to dobrej a prijemnej system nic
vic neznam plno veci ,ale vidim ze ma vetsinu veci v sobe a to je
vyhoda. Pokud bych mel delat sit prof. tak bohuzel zatim sahnu po MS
reseni a nebo RH. Grafika je grafika. A takovej mail server bych si
netrouf.
To je jedno a chapu to. S handsbookem sem to rekl jen tak ze o nem
vecina lidi vi kdyz poprve jsem prisel na www.freebsd.cz a behem
stahovani zacal cist.
Jinak preklad dokumentace to je uz komercni zalezitost ,ale pro jine
unix/linux systemy existuje a co teda pozoruji tak freebsd ma vyhodu ze
se moc nemeni. Treba priklad kompilace jadra je stejna od verze 2.0
akorat existuje i jinej novejsi zpusob. Nechame se prekvapit co udelaj
za knihu :]
Diky vsem za vysvetleni pridal jsem to do toho dokumentu i ja konecne
lecos chapu.