OT Testovaci program kabelu pro laplink

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Fri Jan 3 20:52:05 CET 2003

Tak si sam odpovim a dam dalsi dotaz :]

Pust nejaky seriovy terminal, vypni lokalni echo (vetsinou je vypnuty),
vem kancelarskou sponku a propoj na druhe strane piny 2 a 3 (canon 9 i
25), pak kdyz na terminalu neco napises musi se ti to po kabelu vratit.
Paklize chces testovat cely kabel, je nekdy jednodusi si ho problikat,
nejakou zkouseckou treba ledka, tuzkova baterka a dva draty :-).

Tady je komplet zapojeni cannon 9 na 9 serioveho nulmodemu, coz
predpokladam ze pouzivas, kdyz to chces zapojit mezi com1 a com2.

Rx       2  -  3   Tx
Tx       3  -  2   Rx
DTR      4  - 6+1  DSR+CD
GND      5  -  5   GND
DSR+CD  6+1 -  4   DTR
RTS      7  -  8   CTS
CTS      8  -  7   RTS

Jo diky za ten nakres ten se hodi
Jinak nic to neudelalo neslo nic psat pouzil sem hyperterminal takze
kabel je asi ded. Skousel sem ho promerit to je ok kazdej kabel zadnej
spojenej tak nevim fungoval ok najednou ne dokonce jsem si vytahl ksandu
a zkousel jestli neni spatnej konektor ale nejde nevadi. Hodil by se
,ale nejakej program co by to odzkousel sam to by myslim slo i kdyz toto
je jednodusi :]