hosts.allow a to okolo

P Sedo pese27 at mysun.com
Fri Jan 3 18:52:54 CET 2003

dobry den

akosi mam temne dni a vrta mi hlavou par veci.
mam hosts.allow a v nom napisane nejake sluzby.
mam tcpdchk a tcpdmatch.
o funkcosti som viac, cimenej uzrozumeny, no neviem sa docitat ktore zo
standardnych sluzieb su linkovane voci tcpd a ktore nie.  Ako sa da
donutit nejaku sluzby, abybola filtrovana cez tcpd (teda hosts.allow).
snad to nie je len vecou zapisu doinkriminovaneho suboru?

druha vec.
preco sa v hosts.allow spomina sendmail? Ak sa na neho vztahuje to, ze
podlieha kontrole tcpd, potom preco mi tcpdchk hlasi nezrovnalost v tom
ze nie je v inetd.conf, ale napriek tomu je v hosts.allow?

ostatna vec na zaver.
mam volbu PARANOID ... ok.
ako je to kontrolovane? ak je povedane, ze by kazdy pristup mal byt
kontrolovany voci zaznamu v dns a aj rev. zaznamu, tak mam pocit ze to
moc nejuguje. Kde robim v uvazovani chybu?

PeSe