maildir nebo mbox

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 1 23:27:03 CET 2003

Petr Michalec wrote, On 12/30/02 20:46:
> Ahoj, na laptopu pouzivam mbox schranky, ted jsem
> prihlasenej do mnoha konferenci a casem se prispevky nastradaji, na mem
> pomalem laptopu to vcelku trva nez se nacte 5000 a vice emailu nekde v mbox-u
> jedne conference, chel jsem vas pozadat o pomoc jak se da "problem" resit.
>
> Jiste nekdo pouzivate script co vam pravidelne zazipuje starou postu a
> ulozi ji nekam do backupdiru.

> nebo je trebas nacitani posty z maildir schranky rychlejsi.. (nenacita
> se celej soubor ale jednotlive emaily postupne..)??
>
> Jeste dodam ze pouzivam mutta pro prohlizeni posty.

> [...]

	No, nevim nakolik jde o sofistikovane reseni, ale ja na konci roku
zalozim (tam, kde me dlouhodoba archivace zajima) proste dalsi folder
(pro lonske dopisy) a cely obsah do nej proste prosunu. U extremne
aktivnich konferenci to delam jeste jednou v puli roku ...

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz