PPP

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Tue Dec 31 02:09:27 CET 2002

On ne, 2002-12-01 at 00:51, Pentium wrote:

> Toto je muj soubor PPP z editoval jsem ho podle navodu: pro vas budu
> cislovat radky
> 11 default:
> 12 set log Phase Chat LCP IPCP CCP tun command
> set device /dev/cuaa0   #mam ext modem na com je to podel x windows
> set speed 115200  #56ka
> set dial "ABORT BUSY ABORT NO\\sCARRIER TIMEOUT 5 \"\" AT OK-AT-OK
> 16 ATM1X3DT971100811 TIMEOUT 40 CONNECT"  #tady je to cislo na ISP

Myslim ze nemuzete spojit ATD a ATM do jednoho AT prikazu. Zkuste
oddelene, nejdriv nastavit modem a potom vytacet.

> 18 myisp:
> 19 set phone "971100811" #to sem tam nedaval mam to tam dat kdyz je to
> nahore ?

pokud jste zadratoval telefonni cislo do chatu, neni treba ho zadavat
znovu. ale kdyz uz jste zadratoval telefonni cislo do chatu pro profil
"default", proc to definujete cele znovu pro "myisp"? zbavte se te
sekce, jde to i bez ni :)

> set authname mafra   #jmeno
> set authkey *******  #heslo bez * :]
> set timeout 30
> set ifaddr 10.0.0.1/0 10.0.0.2/0 255.255.255.0 0.0.0.0  #dhcp da adresu
> accept CHAP
> add default HISADDR
> enable dns
> 26 nat enable yes
>

> Pak dam ppp -auto myisp   napise spusteno ale chyby na radcich skoro
> vsechny :{
> Bad label in 12-16 12 13 14 15 16 19
> Dalisi chyba je asi ze pise Using interface tun3

Nebezi uz nekde nejake dalsi tri instance ppp?

Prikladam muj ppp.conf pro pripojeni pres mobilni telefon a GPRS, jednak
je to dost podobne, druhak se to mozna bude nekomu hodit :)

default:
 set device /dev/cuaa0
 set speed 38400
 set dial "ABORT BUSY \"\" \
   ATE1 OK AT+CGDCONT=1,\\\"IP\\\",\\\"internet\\\" OK \
   AT+CGQREQ=1,0,0,0,0,0 OK AT+CGQMIN=1,0,0,0,0,0 OK ATDT*99# CONNECT"
 set timeout 180
 allow user pav #<-uzivatel pav muze spustit pripojeni, neni treba roota
 set ctsrts off
 set authname eurotel
 set authkey wap
 set timeout 300
 set ifaddr 0 0 255.255.255.0
 add default HISADDR
 set dns 160.218.10.201 194.228.2.1

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Konstanta jednoho muze se muze stat promennou jineho muze.