Dummynet sharping atd...

Michal Kutnohorsky michal at freebsd.cz
Sun Dec 29 16:09:34 CET 2002

Pentium, vzdyt jsem ti odkaz na QoS pro BSD systemy posilal jiz drive -
ALTQ /alternative queueing/

http://www.csl.sony.co.jp/person/kjc/programs.html

doporucuji si precist rozsahlejsi manual k pouzivani QoS v unixovych
systemech, popr. dokumentace dostupne k ALTQ

'podpora' /ci jak to nazvat/ ALTQ v FreeBSD je tusim implementovana v
FreeBSD 5.0

pro verze nizsi je dostupny patch a podrobny navod s priklady

--
 michal

-- Michal Kutnohorsky                    |\    --
-- michal at FreeBSD.cz                .-  -.  --
-- http://www.FreeBSD.cz/~michal/   )\/  (( o\ --