problem s S3-Virge grafikou v nove MSI desce

Jan Pechanec jan.pechanec at jet2web.cz
Sun Dec 22 18:56:22 CET 2002

On Sun, 22 Dec 2002, Dan Lukes wrote:

>	Zkusil bych prestat karte pridelovat preruseni, pokud BIOS nastaveni
>umoznuje.

	ahoj Dane, pokud to dobre chapu, jde o nastaveni PnP OS
yes/no. S tim jsem si take hral. Ted mam nastaveno na yes a S3 dostala
irq 11.

>	Predpokladam, ze stroj neni, napriklad, pretaktovany - pak samozrejme
>je zakladnim testem snizit rychlost na "normal".

	zadne pretaktovani nemam.

>	Skutecne se to preruseni 12 s nicim nesdili (obvykle na nem tvrdne PS/2
>mouse) ?

	to by moje seriova mys nedopustila :).

	povypinal jsem v BIOSu i vsechny veci, co nepouzivam (USB
atd.) a ted kdyz S3 ma preruseni 11, to vypada takto:

$ cat dmesg.boot | grep 'irq 11'
pci3: <S3 ViRGE DX/GX graphics accelerator> at 2.0 irq 11

	jediny, co se mi ne uplne libi, je irq pro zvukovku a
sitovku. Pochybuju ale, ze by tohle mohlo zpusobovat dany problem.
Kazdopadne jede zvuk i sit bez problemu.

$ cat dmesg.boot | grep 'irq 10'
rl0: <RealTek 8139 10/100BaseTX> port 0xbc00-0xbcff mem 0xdfeeff00-0xdfeeffff irq 10 at device 5.0 on pci3
pcm0: <Intel 82801DB (ICH4)> port 0xd800-0xd83f,0xdc00-0xdcff mem 0xdffffd00-0xdffffdff,0xdffffe00-0xdfffffff irq 10 at device 31.5 on pci0

	h.