Cestina

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Dec 17 10:48:07 CET 2002

Ohledne nastaveni cestiny se podivejte na
http://www.FreeBSD.cz/cs/CZ/doc/localization/index.html.

A vyrez z cs.latin2.qwertz.kbd:

# English/Czech keyboard lock:  (Left)Alt+Shift
# English/Czech keyboard shift: (Right)AltGr

Tj. defaultni zustava anglicka a na ceskou se musite prepnout
pres Alt+Shift. Kdysi jsem se ptal, jestli to nekdo radsi chce
obracene, ale nikdo moc proti def. En nebyl a ani prehozenou
klavesnici nevyrabel, nebo mi neposilal, takze to zustava takhle.

Zbyněk Burget wrote (2002/12/17):
> Jako editor pouzivam joe. vi mi propada strasne nemotorne (hold jsem zvykly

Joea nepouzivam a jestli se nepletu, tak problemy s lokalizaci v nem
uz nekdo vyresil, ale kdyby ciste nahodou ne, v *rc se musela
odkomentovat (= zrusit prvni mezera na radku) volba -asis.