Cestina

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Tue Dec 17 09:30:09 CET 2002

Zdravim vespolek,

mam opet jeden zacatecnicky dotaz:
Jak donutim konzolu (resp. xterm), aby se se mnou bavily cesky?
Na konzole si nahraju fonty: # vidcontrol -f iso02    (fonty jsou nahrane -
napr. ramecky v sysinstall jsou zmrsene)
Pokousim se nahrat ceskou klavesnici: # kbdcontrol -l
/usr/share/syscons/keymaps/cs.latin2.qwertz.kbd
ale cesky mi to psat nezacne. Chtel jsem to kvuli tomu, abych zkusil nejaky
cesky napis v menu ve fvwm, ale nemam to tam zatim jak dostat, kdyz to
nejsem schopny napsat do konfiguraku...  :-(
Jako editor pouzivam joe. vi mi propada strasne nemotorne (hold jsem zvykly
na MS-DOS) a nic jineho jsem zatim nezkousel. Vim, ze existuje nejaky emacs,
ale kdyz jsem videl, co se k tomu vsechno dela, tak jsem nejak nedostal
odvahu to zkouset :-)  (proc taky, kdyz mi joe staci...)

Zbynek Burget