CTM

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Dec 12 09:52:47 CET 2002

Zdravim vespolek!

Pouzivate nekdo CTM? FreeBSD mam doma, kde momentalne nemam pripojeni na
i-net. Takze pro upgrade bych mel dle rady pouzivat CTM. (Mozna by to ani
tak nebylo potreba, ale zajima mne, jak na BSD co funguje a tak toho chci
vyzkouset pokud mozno co nejvic...).
Precetl jsem si o tom kapitolu v Handbooku, taky ctm(1) i ctm(5) (je jeste
nekde neco dalsiho k precteni?), nicmene mi neni jasnych par veci.
1. Budu asi muset nainstalovat kompletni src (nebo staci jen src k tomu, co
mam nainstalovane)?
2. Kde ziskam nebo jak zjistim svoji "startovaci pozici", tzn. jak zjistim,
od ktereho souboru si mam aktualizace stahnout (pokud by to bylo pres ftp)
nebo jak rict postovnimu automatu, co mi ma vsechno poslat a co mi uz
posilat nemusi (kdyz to bude pres e-mail).
3. Je mozne pouzit e-mail i v pripade, ze mi bude chodit do prace na
windowsy a pak si ho teprve odvezu domu?
4. Ve vsech prikladech je jako prvni prikaz  # cd /nekam   Proc to? co se
deje v tom aktualnim adresari? Pomoci ctm se prece odkazuju na ten soubor,
ktery se ma zpracovat a tam uz je napsane, kde se co ma upravit.
5. Po prikazu # ctm /src-4.xxxx.gz mam udelat co? Nebo to snad uz aj samo
prelozi a nainstaluje? ...to samozrejme nepredpokladam...

Zbynek Burget