display pro Xwindows

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Dec 11 15:14:40 CET 2002

Zbyněk Burget wrote:

> Nemam v umyslu poustet WM separatne. Jenom vim, ze pri spusteni X-oveho
> programu z commandline by se mely pustit X s tim programem (mozna jen pri
> urcitem nastaveni). A kdyz jsem si vsimnul, ze po ukonceni X zustaly

	Urcite ?

	Vim, ze to tak delaly nektere "windows" programy, ze kdyz zjistili ze
jsou startovay v DOSu, tak si nastartovali Windows s parametrem, ktery
mel zajistit jejich spusteni pod nimi, nicmene, u X jsme o nicem
podobnem neslysel. Pripada mi to nepravdepodobne a navic, vzhledem k
tomu, ze neni uplne jasne standardizovane jak vlastne X spustit
"spravne" (vzhledem ke konkretni konfiguraci konkretniho systemu) me ani
prilis nenapada jak neco takoveho zajistit ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz