__ctype_

vita at fio.cz vita at fio.cz
Mon Dec 9 14:45:42 CET 2002

Nemohla u vas nastat nejaka kontaminace GNU/Linuxem?
Matne si vzpominam, ze jsem se kdysi snazil na BSD pouzit nejake linuxove
knihovny a mel jsem pri tom problemy prave s timhle symbolem.
Myslim, ze se nakonec ukazalo, ze je to pole "ctype" flagu pro jednotlive znaky,
ale ve FreeBSD libc se ten symbol nenachazel.

vita novy