pkg_update

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon Dec 9 13:46:46 CET 2002

On po, 2002-12-09 at 12:51, Zbyněk Burget wrote:

> Zdravim vespolek!
>
> Chtel bych se zeptat, jak se spravne pouziva pkg_update. Pokud chci
> uptadovat nejaky balik, na kterem jsou zavisle jine porty, nahlasi mi to, ze
> nejde provest pkg_delete (ale ze jej stejne provede) a stary balik smaze.
> Nainstaluje novy, ale uz neulozi informace o tom, ktere porty jsou na
> updatovanem baliku zavisle, protoze soubor +REQUIRED_BY v adresari stare
> verze baliku nelze nalezt (jak by taky ano, kdyz byl proveden pkg_delete).
> Asi delam neco spatne (snad jen nejaky parametr).
>
> Jak se to dela spravne?

Zkuste nainstalovat pokrocilejsi balik utilitek sysutils/portupgade a
potom pouzit prikaz portupgrade misto pkg_update ... ten to umi.

Nedeste se ze vam to do systemu zavlece ruby (mimochodem moc pekny
skriptovaci jazyk)...

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Traffic collapse in Paris starts whenever a traffic light changes color.