Nakopnuty prekladac

akela_at_terminal.cz at no.spam akela_at_terminal.cz at no.spam
Wed Dec 4 16:57:30 CET 2002

 Martin> akela_at_terminal.cz at no.spam wrote:
> [...]

 Martin> Asi budu vypadat jako trouba, ale ... jaxe to dela?
 Martin> Nevim totiz co je ten casto zminovany RELENG_*
 Martin> Vim co je STABLE (stabilni upravovana vetev releasu)
 Martin> a co je RELEASE (odladeny, vychytany a uvolneny prvni
 Martin> stabilni release verze po CR? - candidate release serii),
 Martin> ale vyznam RELENGu mi stale nejak unika.
 Martin> Pokud bys mi to v kostce jednou vetou vysvetlil, byl bych ti
 Martin> zauzlovan (zavazan).  :-)

RELENG* je jen tag v CVS-ku ( v podstate jmeno pro nejaky casovy bod
v cvs vetvi ) . Konvence je takove ,ze RELENG_X  je  vetev , kde
probiha  vyvoj/nove veci  . RELENG_X_Y_0_RELEASE je oznaceni daneho
``releasu'' a RELENG_X_Y je ``release'' plus bezpectnostni zaplaty .

Pokud se staras o nejake provozni servery ,tak je lepsi se drzet
vetve s pouze pridany zaplatami , protoze vetev stable neni
vzdy tak ``stable''

Toto je snad popsano nekdo v Handbooku .

 Martin> Tusim, ze klic je v cvsupu (nakonfigurovat ho na stazeni RELENGU ...),
 Martin> kde je potreba stahnout zdrojaky:
 Martin> *default release=cvs tag=RELENG_4
 Martin> na
 Martin> .... =RELENG_4_5   (nebo ..._4_7)?

ano  presne tady

--
Honza Dusak