Nakopnuty prekladac

Martin Salac xsalacm at certicon.cz
Wed Dec 4 16:41:18 CET 2002

akela_at_terminal.cz at no.spam wrote:

> zkus nejdrive udelat buildworld z RELENG_4_5 na RELENG_4_7. to mi
> proslo

Asi budu vypadat jako trouba, ale ... jaxe to dela?
Nevim totiz co je ten casto zminovany RELENG_*
Vim co je STABLE (stabilni upravovana vetev releasu)
a co je RELEASE (odladeny, vychytany a uvolneny prvni
stabilni release verze po CR? - candidate release serii),
ale vyznam RELENGu mi stale nejak unika.
Pokud bys mi to v kostce jednou vetou vysvetlil, byl bych ti
zauzlovan (zavazan).  :-)

Tusim, ze klic je v cvsupu (nakonfigurovat ho na stazeni RELENGU ...),
kde je potreba stahnout zdrojaky:
*default release=cvs tag=RELENG_4
na
.... =RELENG_4_5   (nebo ..._4_7)?