2 a viac procesorov + freebsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Nov 30 20:49:45 CET 2002

Milan Rantuch wrote:

> chcem sa spytat ci tu ma niekto realne skusenosti s pouzivanim
> freebsd na viac procesorovych pocitacoch (konkrente na
> dvojprocesorovych). Mam info, ze plne sa bude dat vyuzit
> multi procesing az vo freebsd 5.0, ale neviem do akej
> miery sa da vyuzit v sucasnej verzii 4.7

	Mam takovy doma na hrani i v praci na praci. V 4.7 je nereentrantni
jadro, takze v jadre muze byt v jednu chvili jen jeden proces -
multiprocesor tedy ma smysl pro vypocetne intenzivni operace, nikoli pro
"jadrove" intenzivni.

	V 5.0 to ma byt jinak, ale zatim jim to zas az natolik nefunguje ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz