Vesa modes

Ondrej Tuma konference at webjet.cz
Fri Nov 29 23:31:09 CET 2002

Roman Neuhauser wrote:
> # konference at webjet.cz / 2002-11-29 15:54:02 +0000:

>     rado se stalo :)
>
>     jsem rad, ze to fungovalo. ja jsem si s konzoli poradne nehral asi
>     rok, a kdyz jsem to pri psani toho mailu zkousel, nektere mody sly
>     nastavit a nektere mi hazely usage (vystup vidcontrol -h), takze to
>     ode me byla tak trochu strelba naslepo.

No sice to mam jen 800x600 100x45 znaku, ale to se poda, az zjistim tu
spravnou kombinaci snad budu mit i 1024x768, ael to mi taky dalo zabrat,
nez sem tenkrat tohle donutil redhat :)

Ještě jednou dík moc

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz www.techworld.cz www.mirnet.cz