Pridani malickosti do perlu

adam adam.gargulak at i.cz
Fri Nov 29 17:31:34 CET 2002

Nejak se mi ten soubor rozdelil (asi jsem to poslal drive nez jsem chctel)

Nejlepsi je veskere moduly do perlu instalovat pomoci portu a ne pomoci
CPANu, znacnou vyhodou je ze jej pak mas v databazi packages a tim padem
 je je mozne snadneni odinstalovat , pripadne upgradovat.

K tomu co mi vypadlo z predchoziho dodam ze staci:

cd /usr/ports/databases/p5-DBD-Pg
make
make install
make clean

Doinstaluji se i pripadne zavislosti - ale to asi vis.

									Adam