Kryptovací algoritmus

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Nov 29 13:44:19 CET 2002

Michal Dobes wrote:

> Dovolim si trochu zobecnit:
> MD2 RFC1319
> MD4 RFC1320
> MD5 RFC1321
> Je to v nich popsani vcetne ukazkove implementace v C.
> Zrovna par dni zpet jsem z toho MD4 uspesne pozil. :-)

	No, a implementace techto a ostatne vetsiny hashovacich, kryptovacich,
podepisovacich a dalsich algoritmu souvisejicich nejak s kryptografii je
v baliku openssl, ktery je soucasti zakladni instalace (knihovna
libcrypto - pozor, to neni totez co libcrypt).

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz