Amavis + qmail

Filip Kolarik phil at fk77.net
Fri Nov 29 12:54:06 CET 2002

> cesta nastavena je
> server# perl -e 'print @INC'

/usr/libdata/perl/5.00503/mach/usr/libdata/perl/5.00503/usr/local/lib/perl5/site_perl/5.005/i386-freebsd/usr/local/lib/perl5/site_perl/5.005.server#>
> problem je, ze mi to pise i pri instalaci amavis-perl... Napadlo me,
> jestli  to spis nezmenit primo v makefile - akorat si nejsem jisty,
> jakym zpusobem to  zmenit. Stejne tak jsem nikde nevycetl, jestli to
> pri instalaci amavis-perl  verze samo rozezna, ze je qmail
> nainstalovany nebo to musim zadat nejak  rucne...

MTA je rozpoznan pri $make automaticky.  Nejsem si ale jist jakym zpusobem
je zajistena detekce pritomnosti modulu perlu. Zkontroval bych i tedy  zda
je v poradku instalace p5-Archive-Zip. Vice vam uz ale bohuzel neporadim.

phil