uz jsem blizko NATD

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Tue Nov 26 23:49:49 CET 2002

> case ${firewall_type} in
> [Oo][Pp][Ee][Nn]|[Cc][Ll][Ii][Ee][Nn][Tt])
>         case ${natd_enable} in
>         [Yy][Ee][Ss])
>                 if [ -n "${natd_interface}" ]; then
>                         ${fwcmd} add 50 divert natd all from any to
any via ${na
> td_interface}
>                 fi
>                 ;;
>         esac
> esac
> --
Aha dekuji to tam doplnim toto je totiz ten ukazkovej prvni soubor co
jsem nasel proto jesem ho nikterak neupravoval pouze jsem ho tam dal :]
zkusil jsem to dale je v tom souboru skoro na zacatku napsano
add 100 pass all from any to any via ppp0
  add 200 deny all from any to 127.0.0.0/8
  add 300 deny ip from 127.0.0.0/8 to any
kde tedy figuruje PPP ted jsem tam dopsal
add 400 divert natd all from any to any via ppp0

ppp -natd pomne chce jeste nektere dalsi parametry s tim si nevim rady