login.conf

Marek Sulovsky skeeve at popelka.ms.mff.cuni.cz
Tue Nov 26 15:06:12 CET 2002

Ahoj,

chtel jsem si nastavit login.conf ale nektere veci jsem z manualu k login.conf a getcap nepochopil - tak me prosim opravte jestli tu napisu nejaky nesmysl.

Jestli to chapu dobre tak kdyz v login.conf napisu :tc=neco: tak se to pri parsovani nahradi nastavenimi tridy neco (pripadne jeste do dalsich urovni). Pokud tedy napisi neco jako maji v examplech v login.conf - kde se v default nastavi nejake limity - napr. openfiles, a v xusers se limit nastavi nejak vyssi - a na konci je :tc=default: tak se tento limit prenastavi tim z defaultu? Je to tak? Nebylo by pak lepsi davat :tc na zacatek (jestli to jde)?

Marek