WindowManagery

Michal Kutnohorsky michal at freebsd.cz
Mon Nov 25 13:42:49 CET 2002

ja pouzivam ke sve plne spokojenosti PekWM http://pekwm.babblica.net

zde jsou veci, ktere tento WM umi/podporuje a ktere mi zaroven vyhovuji

    * Possibility to group windows in a single frame
    * Configurable keygrabber
    * Configurable rootmenu
    * Configration file
    * Xinerama support
    * "Smart" window placement
    * Basic pixmap theming, with configurable buttons

jako velkou vyhodu beru prehledne konfiguracni soubory
~/.pekwm/keys , config , menu , startup , theme
a samozrejme 'window grouping' - slucovani vice oken do jednoho /velice
laicky receno/

aktualni verze je 0.1.2
a novinky vypadaji slibne, z cehoz bych usuzoval, ze se vyvoj brzy
nezastavi.

__novinky__pekwm-0.1.2
 * All support for various GNOME hints are dropped as they are obsoleted
by the EWMH.
* Menus behave differently and can have titles.
* Basic DockApp support, enable at compile time with the conigure flag
--enable-harbour
* New keybindings:
-> ToggleBorder, ToggleTitlebar,ToggleDecor
-> MoveToCorner
* OpaqueResize option.
* WorkspaceWarp, lets you drag a Client to the edge of the screen and it
warps to the next workspace.

k PekWM jsem jeste dokompiloval fbpanel /freshmeat.net/ a nechybi mi temer
nic ;-).

--
 michal

-- Michal Kutnohorsky                    |\    --
-- michal at FreeBSD.cz                .-  -.  --
-- http://www.FreeBSD.cz/~michal/   )\/  (( o\ --