Vesa modes

Ondrej Tuma konference at webjet.cz
Mon Nov 25 00:01:17 CET 2002

Roman Neuhauser wrote:

> [...]

toto mám v kernelu ktery sem kompiloval a pouzivam

>     muzeme videt skutecnou konfiguraci, jake chovani ocekavate a jake
>     vidite?

řádek navíc v /boot/loader.conf

vesa_load="YES" # If the image is greater than 320x200

Chovaní očekávám stejné jako když se napíše u linuxu do lilo.conf
vga=788, způsobí to jiní rozlišení a jené fonty, v praxi se vejde na
obrazovku i v textovém režimu více znaků, toto rozlišení by mělo jít
nastavovat programem vidcontrol, ale mohu pouze do rozlišení 80x30 -
znaků, a to pouze pro dotyčný terminál, nikoli pro včechny

Děkuji za pomoc

Ondřej Tůma