Jak zjistim jmeno adapteru ? DOPLNENI

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 24 18:24:44 CET 2002

Pentium wrote, On 11/23/02 22:46:

> No jde mi o to co mam uvadet do konfigurace natu kterej se mne ptal na
> adapter vnitrni ci vnejsi :] Nebo lepe receno jste psali NAT a jmeno
> tveho adapteru ven takze mam tam dat ppp0 ? A nebo adapter ttyd1  ?

	Interface pro ucely NAT je obvykle ten vnejsi, v tomto pripade tedy
pppX (kde X souvisi s konfiguraci kernel PPP a je to pomerne
pravdepodobne ppp0).

	ttyd1 je seriove rozhrani, kdezto NAT vyzaduje sitove rozhrani, takze
ttyd1 to urcite neni.

Dan Lukes     tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of  FIONet, KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz