priloha k mailu poslaneho z prikazoveho riadku

Petr Rehor petr.rehor at i.cz
Fri Nov 22 16:08:00 CET 2002

> vie niekto poradit ako by som poslal Email z prikazoveho
> riadku ? potrebujem tam dat subor ako prilohu ale nie do
> tela zpravy.na IRC to nikto nevedel tak skusim stasie tu :)
>
> mail -s "posielam ti dajmetomu sendmail.tar ako prilohu"
skippy at xxx.sk .......?

cat /pat/to/file | uuencode attachment_name | mail -s "subject"
skuppi at xxx.sk

Dojde to jako UUENCODE attachment, coz dokazou zpracovat
prokaticky vsichni mailovi klienti krome Pine (teda alespon
ti o kterych vim ze ho pouzivaji to neumi ;-)

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz