Program na sledovani VYRESENO

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Thu Nov 21 21:38:11 CET 2002

Rad bych mel prehled treba i jen pres conzoli kolik a kdo ma jakou dhcp
a jak dlouho je nejaky zpusob neco jako show ? Status nic neukazuje Diky

Odpoved:> Nasel jsem poznatek co jsem dopsal do meho manualu takze
cituji
Slouzi na to prikaz NETSTAT
moznosti:
NETSTAT -r   Zobrazi adaptery,routry a mimo jine i kdo ma z DHCP IP
adresu
NETSTAT -w x Zobrazi casovej prubech site tzn. errory prenese packety
atd...
                           x je cas
NETSTAT -i   Interface a jeho souhrn statistik
NETSTAT -rs  route statistika

Je to zatim jedine co jsem pres conzoli objevil snad to nekomu kdo
zacina jako ja pomuze. Bohuzel graficke zobrazeni zateze atd....  jsem
nenasel.