OT zase to pentium :] Zivotopis :]

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Thu Nov 21 17:22:52 CET 2002

Nesnazim se na vas nechat reseni celych problemu a chapu ze je vas cas drahy
a take necekam vase nadceni je resit. Ja pisu aaafaf ,protoze nevim zatim
jak to formulovat ne ze to chci mit rychle napsane to v zadnem pripade. Take
se neskrejvam za prezdivku :] Ta vznikla uz hodne davno jeste na mageu a mam
email pentium at seznam.cz a k nemu i tento na konference. Jinak se jmenuji
Martin Novak pracuji jako spravce site v Mafra a.s (MF Dnes) ,kromne toho
vlastnim s kamaradem bazar vypocetni techniky RUR Francouzska 50 Praha 10
(Proto ten server pentiumPro :] ) ,takze pokud budete potrebovat nejake veci
tak vam je sezenu za dobre ceny a nebo nejakej ten malej server tim se vam
mohu revanzovat za vase sluzby. Mezi me konicky patri pocitace a to hlavne
site. Jinak jsem udelal doma sit 15Pc v ramci jednoho paneloveho bloku a o
jeji pripojeni na internet se prave snazim pomoci freebsd ,ktere mne bylo
doporuceno. Toto je asi to co jsem chtel dodat pokud by mel nekdo dojem ,ze
tu chci vystupovat jako annonym. Neni to pravda ,ale tato konference je jen
prece jenom trochu jina nez ostatni :] Dekuji vam a pokud vam to nevadi budu
sve otazky klast co nejvic konkretne a budu je uvadet jako predmety tak
pokud budete mit cas tak mi neco k tomu napiste chapu ze na to nebudete mit
tolik casu a ani ja na to nespecham.
Jinak Handsbook je super a urcite obsahne vsechno sam jsem si ho celej
vytiskl takze se snazim proto delat cokoli jen jde ,ale i ten je nekdy spise
psan pro cloveka co v tomto systemu uz delal. Me zde ovsem chybi vazba mezi
kapitolama tzn. ze je tam popsan dhcp ,ale uz ne jestli je nejak vazan na
dumynet...  pokud ano tak jak. Zatim jsem neuspel v propojeni site a tak
nejsem schopny rict zda a jak funguje v freebsd bandwitch (rozlozeni zateze)
treba program kterej to dela je dummynet.

Dekuji

                        Martin