DHCP a MAC adresy

Pentium pentium.konference at seznam.cz
Thu Nov 21 01:10:02 CET 2002

ANO ja objevil soubor do ktereho si pise i mac adresu a ip kterou ji dal a
pri pristim pripojeni pouziva stejnou adresu z toho souboru. Ale pokud jsem
v tom souboru zadal ze xxx mac adresa bude mit cislo misto 99 sem to smazal
a napsal tam 5 tak stejne mel priste 99 Pokud jsem editoval DHCP config a
napsal tam:

> Nejak nejsem z toho vseho moudry, co vlastne mate za problem,
> ale v isc-dhcpd se navazuje domenova adresa na hardwarovou
> pomoci
Udelal jsem si fiktivni domenu martin-network.cz
server je server.martin-network.cz a ip je 192.168.1.1 maska 255.255.255.0

> host martin {
>   hardware ethernet aa:bb:cc:dd:ee:ff;
>   fixed-address martin.martin-network.cz;
> }
Tak ale nechapu jak to pozna jmeno uzivatele z win 98 ten {host} a jak pozna
podle tohoto zapisu ze mu ma dat adresu 192.168.1.5 ?

> A nezapomenout na ddns-update-style none a nektere dalsi.

Co presne ? Prikazy ? Prosiim